Ogólne Warunki Sprzedaży
Instrukcja rezerwacji
-
Wybierz datę przyjazdu i wyjazdu, liczbę gości, rodzaj pokoju i jego cenę.
-
Wybierz wszelkie dodatkowe usÅ‚ugi, takie jak Å›niadanie, chyba że usÅ‚ugi te zostaÅ‚y już uwzglÄ™dnione w cenie, o której mowa w pkt 1.
-
Sprawdź szczegóÅ‚y rezerwacji, caÅ‚kowitÄ… kwotÄ™ oraz szczegóÅ‚owe warunki (pokój, cena i/lub usÅ‚ugi dodatkowe). NastÄ™pnie wprowadź szczegóÅ‚owe informacje dotyczÄ…ce goÅ›ci.
-
Należy zapoznać siÄ™ uważnie z ogólnymi warunkami sprzedaży, regulaminem użytkowania i politykÄ… prywatnoÅ›ci, a nastÄ™pnie potwierdzić rezerwacjÄ™.
-
Motel Roko potwierdza przyjÄ™cie rezerwacji wysyÅ‚ajÄ…c niezwÅ‚ocznie e-mail z podsumowaniem: rodzaju dokonanej rezerwacji, zarezerwowanych usÅ‚ug dodatkowych, terminów rezerwacji, ceny, caÅ‚kowitej kwoty i wyszczególnieniem jej skÅ‚adników, warunków sprzedaży zwiÄ…zanych z wybranÄ… cenÄ… (zaakceptowanÄ… przez klienta), informacji dotyczÄ…cych obsÅ‚ugi klienta oraz adresu hostelu, na który klient może skÅ‚adać wszelkie ewentualne reklamacje.
Istnieje również możliwość bezpoÅ›redniego kontaktu telefonicznego z wybranym motelem w celu dokonania rezerwacji pokoju lub wysÅ‚ania zapytania na hotelowy adres e-mail. WiÄ™cej informacji na temat motelu można znaleźć na jego stronie internetowej.
Rezerwacja pokoi
Rezerwacja będzie w pełni gwarantowana z chwilą zapłaty za pobyt, kartą kredytową/debetową w hotelu, lub z chwilą podania danych karty kredytowej/debetowej w celu zabezpieczenia płatności (chyba że dane karty okażą się nieważne). Podanie danych karty kredytowej/debetowej w celu zabezpieczenia płatności za rezerwację nie oznacza, że zostaną Państwo obciążeni opłatą za zarezerwowane noce, ale upoważnia hostel do obciążenia Państwa opłatą za pierwszą noc w przypadku nie pojawienia się na miejscu, jeżeli rezerwacja nie została wcześniej anulowana (w przypadku rezerwacji z możliwością bezpłatnej anulacji). W przypadku wszystkich gwarantowanych rezerwacji, na podany przez Państwa adres e-mail zostanie wysłany e-mail z numerem rezerwacji.
Oferty specjalne
Oferty specjalne, dostÄ™pne wyłącznie na oficjalnej stronie internetowej www.motel-roko.com.pl, nie łączÄ… siÄ™ z innymi rabatami i nie mogÄ… być anulowane, zwracane, ani nie ulegajÄ… zmianom (dotyczy to zarówno pokoi, jak i wszelkich usÅ‚ug dodatkowych). Ponieważ sÄ… to rezerwacje bezzwrotne, 100% caÅ‚kowitej kwoty rezerwacji zostaje pobrane w momencie jej dokonywania, chyba że zostaÅ‚o inaczej wyraźnie okreÅ›lone w warunkach oferty, zaÅ› kwota ta nie podlega zwrotowi (dotyczy to zarówno pokoi, jak i wszelkich usÅ‚ug dodatkowych). W przypadku niepojawienia siÄ™ klienta w zaplanowanym terminie przyjazdu, również w sytuacji, gdy motelzostanie o tym powiadomiony z wyprzedzeniem, rezerwacja zostanie anulowana w caÅ‚oÅ›ci, a hostel zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta caÅ‚kowitÄ… kwotÄ… rezerwacji w celu pokrycia kosztów anulowania rezerwacji i poniesionych strat.
​
Ceny i fakturowanie
Ceny wyÅ›wietlajÄ… siÄ™ przed i w trakcie procesu rezerwacji pokoju. DotyczÄ… one pojedynczego pokoju, okreÅ›lonej liczby osób, rodzaju pokoju i wskazanego terminu. Ceny potwierdzone klientowi zawierajÄ… wszystkie podatki (oprócz opÅ‚aty klimatycznej) i sÄ… ważne tylko w przedziale czasowym podanym na stronie internetowej. O ile nie wskazano inaczej, ceny nie obejmujÄ… żadnych dodatkowych usÅ‚ug (Å›niadanie, parking, pobyt zwierzÄ…t, itp.).
Ceny podane sÄ… w zÅ‚otych polskich (PLN) i zawierajÄ… podatek VAT w wysokoÅ›ci obowiÄ…zujÄ…cej w dniu dokonania rezerwacji. Wszelkie zmiany w stawce podatku VAT zostanÄ… automatycznie uwzglÄ™dnione i dodane do ceny wskazanej na fakturze za pobyt (data przyjazdu). Wszelkie zmiany lub wprowadzenie nowych przepisów ustawowych lub wykonawczych przez odpowiednie organy zostanÄ… automatycznie uwzglÄ™dnione i dodane do ceny wskazanej na fakturze za pobyt (data przyjazdu). Z chwilÄ… przybycia do hostelu można poprosić o fakturÄ™ z wyszczególnieniem wszystkich kosztów pobytu.
​
Anulowanie lub zmiana rezerwacji
Rezerwacje zwrotne podlegajÄ… bezpÅ‚atnej anulacji do godz. 14.00 najpóźniej 5 dni przed przyjazdem. Aby anulować rezerwacjÄ™, należy wyraźnie poinformować motel o zamiarze jej anulowania, kontaktujÄ…c siÄ™ z nim bezpoÅ›rednio telefonicznie i/lub mailowo. Potwierdzenie anulowania rezerwacji przekazywane jest klientowi natychmiastowo. W przypadku późniejszego anulowania rezerwacji motel obciąży klienta kwotÄ… należnÄ… za pierwszÄ… noc, pobierajÄ…c stosownÄ… kwotÄ™ z karty kredytowej/debetowej, której dane zostaÅ‚y przekazane tytuÅ‚em zabezpieczenia, w celu pokrycia kosztów anulowania rezerwacji. PozostaÅ‚e noclegi zostanÄ… anulowane. Rezerwacje bezzwrotne nie podlegajÄ… zmianie ani anulowaniu, zaÅ› wpÅ‚acona kwota nie podlega zwrotowi (dotyczy to zarówno pokoi, jak i wszelkich usÅ‚ug dodatkowych).
Przedłużenie pobytu
W celu uzyskania informacji na temat dostÄ™pnoÅ›ci pokoi należy skontaktować siÄ™ z recepcjÄ… motelu przed godzinÄ… 9:00. W przypadku dostÄ™pnoÅ›ci pokoi, należy niezwÅ‚ocznie uiÅ›cić stosownÄ… opÅ‚atÄ™, która pozwoli na przedÅ‚użenie pobytu.
Skrócenie pobytu
W przypadku rezerwacji zwrotnych, o skróceniu pobytu należy powiadomić motel do godziny 9:00 z 5-dniowym wyprzedzeniem. Zwrot zostanie dokonany za proporcjonalnÄ… część odwoÅ‚anego pobytu (tÄ… samÄ… metodÄ…, którÄ… wykorzystano do dokonania pÅ‚atnoÅ›ci). W przypadku rezerwacji bezzwrotnych, takich jak oferty specjalne, które z definicji nie podlegajÄ… zwrotowi, klient nie bÄ™dzie miaÅ‚ prawa do otrzymania jakiegokolwiek zwrotu.
Niepojawienie siÄ™ goÅ›cia („No-show”)
W przypadku rezerwacji bezzwrotnych, 100% caÅ‚kowitej kwoty rezerwacji zostanie pobrane w momencie jej dokonania, o ile nie zostaÅ‚o to inaczej wyraźnie okreÅ›lone w warunkach oferty, a kwota rezerwacji w żadnym wypadku nie podlega zwrotowi (dotyczy to zarówno pokoi, jak i wszelkich usÅ‚ug dodatkowych). W przypadku niepojawienia siÄ™ klienta w zaplanowanym terminie przyjazdu, również w sytuacji, gdy motel zostanie o tym powiadomiony z wyprzedzeniem, rezerwacja zostanie anulowana w caÅ‚oÅ›ci, a motel zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta caÅ‚kowitÄ… kwotÄ… rezerwacji w celu pokrycia kosztów anulowania rezerwacji i poniesionych strat.
Dzieci
Przez caÅ‚y okres pobytu w hostelu dzieci poniżej 13 roku życia muszÄ… być pod stałą opiekÄ… i kontrolÄ… dorosÅ‚ych. Na życzenie goÅ›ci dostÄ™pne sÄ… Å‚óżeczka dzieciÄ™ce, przy czym wymaga to potwierdzenia ze strony motelu. W pokoju dwuosobowym mogÄ… zostać zakwaterowane maksymalnie 3 osoby. Do pokoju można wstawić jedno Å‚óżeczko dzieciÄ™ce. Jedno dziecko do lat 12, Å›piÄ…ce z rodzicami w pokoju, przebywa w motelu bezpÅ‚atnie.
Zwierzęta
UsÅ‚uga ta podlega dodatkowej opÅ‚acie. WÅ‚aÅ›ciciel zwierzÄ™cia ponosi bezpoÅ›redniÄ… odpowiedzialność za wszelkie szkody lub niedogodnoÅ›ci spowodowane przez zwierzÄ™ na szkodÄ™ hotelu, osób trzecich, pracowników lub innych goÅ›ci motelu. Klient może zostać obciążony kosztami wszelkich szkód wyrzÄ…dzonych przez zwierzÄ™ podczas pobytu.
Skargi i reklamacje
Wszelkie sugestie, skargi i spory dotyczÄ…ce usÅ‚ug Å›wiadczonych w którymkolwiek z naszych hosteli powinny być kierowane bezpoÅ›rednio do motelu, w którym siÄ™ PaÅ„stwo zatrzymujÄ… lub na nastÄ™pujÄ…cy adres e-mail: motel@roko.com.pl
Rozstrzyganie sporów
SÄ…dem wÅ‚aÅ›ciwym do rozpoznawania powództw Motel Roko przeciwko Klientom-konsumentom oraz powództw Klientów-konsumentów przeciwko Motelowi Roko jest sÄ…d wÅ‚aÅ›ciwy miejscowo dla danego roszczenia na zasadach ogólnych polskiego Kodeksu postÄ™powania cywilnego.
Pobyt w naszym motelu
O ile wyraźnie nie okreÅ›lono inaczej, korzystanie z zarezerwowanego pokoju odbywa siÄ™ od godziny 14:00 pierwszego dnia rezerwacji do godziny 10:00 ostatniego dnia rezerwacji. Prawo do korzystania z pokoju ma wyłącznie osoba wskazana w karcie rejestracyjnej. Klient wyraża zgodÄ™ i zobowiÄ…zuje siÄ™ do korzystania z pokoju w rozsÄ…dny sposób oraz zgodnie z jego przeznaczeniem. W przypadku jakichkolwiek zachowaÅ„ klienta sprzecznych z normami moralnymi i porzÄ…dkiem publicznym kierownictwo hostelu bÄ™dzie zmuszone poprosić go o opuszczenie obiektu bez jakiegokolwiek odszkodowania lub zwrotu kosztów (jeżeli pÅ‚atność zostaÅ‚a już dokonana). Motel Roko zapewnia bezpÅ‚atny dostÄ™p do sieci Wi-Fi. Klienci zobowiÄ…zujÄ… siÄ™ nie korzystać z zasobów informatycznych w celu powielania, przedstawiania, dostarczania lub publicznego udostÄ™pniania jakiejkolwiek wÅ‚asnoÅ›ci chronionej prawem autorskim lub podobnymi prawami bez zgody wÅ‚aÅ›cicieli lub z naruszeniem przysÅ‚ugujÄ…cych im praw.
Overbooking i siła wyższa
Motel zastrzega sobie prawo do przeniesienia wszystkich lub części goÅ›ci do motelu porównywalnej kategorii, w zależnoÅ›ci od dostÄ™pnoÅ›ci pokoi, tylko i wyłącznie w przypadku braku dostÄ™pnoÅ›ci zarezerwowanych pokoi („overbooking”) z przyczyn zależnych od motelu. Wszelkie dodatkowe koszty (zwiÄ…zane z zakwaterowaniem i/lub transportem) ponosi motel pierwotnie zarezerwowany przez klienta.
Motel Roko nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za jakiekolwiek naruszenie swoich zobowiÄ…zaÅ„ na skutek dziaÅ‚ania siÅ‚y wyższej. Za zdarzenia siÅ‚y wyższej uważa siÄ™ te, które sÄ… zwykle uznawane za takie w orzecznictwie polskich sÄ…dów. W takim przypadku, hostel zastrzega sobie prawo do przeniesienia wszystkich lub części goÅ›ci do motelu porównywalnej kategorii, w zależnoÅ›ci od dostÄ™pnoÅ›ci pokoi.
Prywatność i dane osobowe
Korzystanie przez klienta ze strony internetowej Motelu Roko, w szczególnoÅ›ci podczas dokonywania rezerwacji, wiąże siÄ™ z przetwarzaniem danych osobowych przez Motel Roko.
Na podstawie art. 13 RozporzÄ…dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w zwiÄ…zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (dalej: RODO), informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ROKO RiR Kowalscy Sp.j. z siedzibÄ… w Dobrej 72-003 ul. SzczeciÅ„ska 1i, NIP 8510307598, REGON 005459571, KRS0000128634.
Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bÄ™dÄ… prze Administratora Danych wyłącznie w celu realizacji zleconych przez PaniÄ…/ Pana usÅ‚ug / należytego wykonania łączÄ…cej PaniÄ…/ Pana z Administratorem umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b/RODO, przez okres 5 lat od zakoÅ„czenia realizacji ww umowy. Ponadto odbiorcÄ… Pani/Pana danych może być wÅ‚aÅ›ciwy organ wÅ‚adzy publicznej, na podstawie powszechnie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów.
Umożliwienie spóÅ‚ce ROKO przetwarzania danych osobowych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbÄ™dne do zawarcia i wykonania umowy, w tym zarzÄ…dzania PaÅ„stwa rezerwacjami i pobytami oraz do speÅ‚nienia obowiÄ…zków prawnych wynikajÄ…cych ze Å›wiadczenia i rozliczania usÅ‚ug. PaÅ„stwa dane osobowe bÄ™dÄ… również przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu prawnego Administratora Danych. PaÅ„stwa dane osobowe bÄ™dÄ… przetwarzane przez okres korzystania z usÅ‚ug ROKO RiR Kowalscy Sp.j. oraz dalszy, wynikajÄ…cy z przepisów prawa dotyczÄ…cych Å›wiadczenia i rozliczania wykonywanych usÅ‚ug. MajÄ… PaÅ„stwo prawo do uzyskania dostÄ™pu do przetwarzanych danych osobowych, wraz z prawem ich sprostowania, usuniÄ™cia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz przeniesienia danych, a także prawem do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W celu wykonania tych praw prosimy o kontakt pod adresem motel@roko.com.pl. SÄ… PaÅ„stwo również uprawnieni do wniesienia w każdej chwili sprzeciwu wobec udostÄ™pnienia danych przez firmÄ™ ROKO RiR Kowalscy Sp.j.
Prawo właściwe
Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży podlegajÄ… prawu polskiemu w odniesieniu do hoteli zlokalizowanych w Polsce.
Zmiany Ogólnych Warunków Sprzedaży
Motel Roko zastrzega sobie prawo do częściowej lub caÅ‚kowitej zmiany niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży, bez uprzedniego powiadomienia.
​
WÅ‚aÅ›cicielem Motelu ROKO jest ROKO RiR Kowalscy SpóÅ‚ka Jawna z siedzibÄ… w Dobrej 72-003 Dobra ul. SzczeciÅ„ska 1i, NIP 8510307598, REGON 005459571, wpisana do Rejestru PrzedsiÄ™biorców Krajowego Rejestru SÄ…dowego pod numerem KRS: 0000128634
​
​